vineri, 5 iunie 2020

Articole Pescuit - Magazin Online




 Vrând nevrând, iată că hoinărind printre amintirile cele multe şi plăcute ale pescarului care sălăşluieşte în propria-mi persoană, tot la Prut am ajuns. Şi nu numai eu. A ajuns şi Marcel G., cel despre care v-am povestit deja de mai multe ori, a ajuns şi Vasile P., cel despre nu v-am povestit încă nimic până acum dar nu o să vă povestesc nici în vreo altă povestire viitoare deoarece el a schimbat, definitiv se pare, halieuticul cu columbofilia, precum şi Nicu B., cel despre care am mai amintit cândva (cu destul de mult timp în urmă) cu ocazia rememorării „lirice” a unei partide de pescuit la copcă pe apele îngheţate ale Rogojeştiului.
          Nicu este un pescar dintr-un sat învecinat cu cel în care îmi trăiesc eu veşnicia (căci bine cunoscut este tuturor faptul că : „Veşnicia s-a născut la sat”) din satul cel care a fost cândva şi satul de reşedinţă al îndrăgitei interprete de muzică populară Sofia Vicoveanca, deci din localitatea Vicovu de Jos.